Wat is jouw taak binnen Jansen Opticiens? 
"Ik ben receptioniste"

Sinds wanneer werk je bij Jansen Opticiens?  
"Sinds maart 2007"

Waarom vind je het leuk om bij Jansen Opticiens te werken?  
"Ik hou van mijn werk omdat ik graag met mensen werk. In de loop der jaren ken ik al heel wat klanten bij naam. Ook de afwisseling in mijn werk maakt mijn baan leuk, want naast het aannemen van de telefoon en klanten te woord staan aan de balie doe ik ook administratief werk en geef ik lensinstructies. Een dag bij Jansen is nooit saai en nooit hetzelfde."

Wat maakt Jansen Opticiens uniek? 
"De kennis die wij hebben, de kwaliteit die we leveren en de service  die wij bieden maakt ons bedrijf uniek.  En natuurlijk niet te vergeten ons gezellige team is ook uniek."  

Wat vind je het leukste onderdeel van je werk? 
"Het contact met de klant vind ik het leukst.  Het is regelmatig erg hectisch in de winkel, dan is mooi om alles goed en strak te regelen zodat de klant op tijd geholpen wordt. "

Je herkent het wel, je zit op een verjaardag en iemand hoort wat voor beroep je hebt. Wat is de meest gestelde vraag?
"Een receptioniste bij een optiekzaak?? Is dat nodig? Bij ons is dat dus echt nodig. Ik hoor zelfs wel eens collega’s zeggen als ik een dagje vrij ben geweest dat ze blij zijn dat ik er weer ben."

 Draag je zelf een bril of lenzen, of heb je refractiechirurgie ondergaan? Waarom?  
"Ik draag zelf multifocale daglenzen, afwisselend met een computerbril.  Het lezen wordt wat lastiger ( tsja….op mijn leeftijd) dus dit is een ideale oplossing."

Wat is je favoriete merk? 
"Götti.  De monturen zijn  zó mooi door de eenvoud, de pasvorm is fantastisch en de kleuren zijn uniek."  

Wat vind jij belangrijk om mee te geven aan je klant?
"Ik vind service verlenen héél belangrijk. Voor mij is de klant koning. Het is fijn om de klant met een blij, tevreden gevoel de deur uit te laten gaan."